Mt2Mester - Fórum

Tudnivalók => Hírek & Felhívások => A témát indította: Winter - 2018. március 11. - 20:40:19

Cím: Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. március 11. - 20:40:19
Fejlesztői blog 1. - Május

2017-05-31 11:59:46

Sziasztok!

Többen kérdeztétek, hogy mit tervezünk a játékkal kapcsolatban.

A legelső nagy fejlesztésünk, a klienst fogja érinteni.
Ez a változás nem lesz teljesen kézzel fogható, de mégis fontos lesz,
mert újra lekell töltenetek a játékot, és a régi kliens már nem lesz üzemképes.

Ennek azaz oka, hogy egy teljesen másik alapra fektetjük a játékot,
ez röviden azt jelenti, hogy ez lesz az alapköve a jövőbeli fejlesztéseknek.

Jelenleg még nem szeretnénk semmit megígérni, de várhatóak fejlesztések,
és hibajavítások is.

Hamarosan jelentkezünk.
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. március 11. - 20:40:44
Fejlesztői blog 2. - Június

2017-06-03 20:58:32

Sziasztok!

Igaz nem rég jelentkeztünk fejlesztői bloggal felétek, de most ismét megosztunk veletek pár információt.

Több emberben is felmerült a kérdés. "Befog-e zárni a szerver?"

~Ezek a hírek több szempontból is nem igazak. A Chaos nevű szerverünk több mint egy éve,
üzemel, és ezt tovább szeretnénk növelni!

~Akik ezeket az információkat terjesztik, kicsit utána nézhettek volna a dolgoknak.
Az első fontos dolog, hogy a játékunk sosem volt elérhető Németországból.
Ez azt jelenti, hogy nem sértettünk meg egyetlen német jogot sem!

~Az elmúlt időszakban több fejlesztést is bevezettünk, és igyekeztünk a közösséget is fejleszteni.
Gondolunk itt a Naga felszerelésekre, és a Naga runra, és persze nem utolsó sorban az új GM csapatra.

Hamarosan ismét jelentkezünk, és aki szemfüles, már észrevehette, hogy kapott egy kis frissítést a weboldal dizájnja!
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. március 11. - 20:42:15
Fejlesztői blog 3. - November

2017-11-29 12:32:30

Sziasztok!

Sajnálatos módom az elmúlt időszakban nem jelentkeztünk semmilyen információval.
Igen, elismerjük, dolgoztunk a háttérben! Ennek az egyik eredménye az új kliens.

Szeretnénk, ha kicsit jobban átlátnátok a terveinket, és hogy pontosan most mire is koncentrálunk.

Hamarosan átgondoljuk, az "Unikornis" szerver újra nyitását, de előre leszögezzük, hogy a Hydra és Küklopsz szerverünk nem lesz elérhető.
A szerver összevonás jelenleg nincs az tervezői és fejlesztői asztalunkon sem, de ígérjük, hogy erre később visszatérünk!

Jelenleg három részre bontottuk a fejlesztéseket, első körben;
- A kezdő játékosok fejlődésének könnyítése.
- A haladó játékosoknak új cél kitűzése.
- A ti általatok kért fejlesztések megvalósítása, például, ezek a tárgy már egyberakhatóak ->

• Kigyó tülök
• Kígyó tojás
• Kigyó korona
• Ee-Ryoong talizmánja
• Yoon-Ryoong talizmánja
• Xio-Young talizmánja
• Szirén Gyöngy
• Kristály Gyöngy
• Napfény Gyöngy
• Beril
• Kameol
• Ónix
• Opál
• Topáz
• Kék Királyi Pecsét
• Királyi Pecsét

Hamarosan ismét jelentkezünk, már nem kell sokat várni.
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. március 13. - 18:31:37
Fejlesztői blog 4. - Március

2018-03-12 16:07:48

Sziasztok!

Telik az idő, és mi is haladunk előre! Az elmúlt időszakban megéltünk hideget és meleget is. Rengeteg visszaélést szűrtünk ki a játékban, bevezettünk több új biztonsági rendszert, ami a ti érdekeiteket is szolgálja. Igyekeztünk rengeteg hibát kijavítani többek között az első ilyen nagy projekt az EXP „visszaesés” volt. Ezt a problémát a játék a kezdetek óta hordozza magával, azonban több hónapos fejlesztői munka után ezt is sikerült egy nagyobb fejlesztői csomag részeként kiküszöbölni.

Beszéljünk az elmúlt két évről, ami mögöttünk áll. A szerver kezdete óta bevezetésre került a Naga run és rengeteg új eventtel lett gazdagabb a játék. Igyekeztünk kisebb nagyobb dolgokat is bevezetni, ilyen például a Dupla Lélekpont event és a minotaurusz és wz felszerelések kereskedhetősége.

Jelenleg mindig energiánkat a két új térkép és az új felszerelések készítésébe fektetjük. Az első térkép, ami hamarosan bekerül az Elvarázsolt király-erdő lesz. Ezt a pályát a nagyobb játékosainknak szánjuk, és természetesen a kisebbeknek is „ösztönzés” szinten. A háttérben készülőben van egy kisebb farm pálya is, ahol a kisebb játékosaink is tudnak majd érvényesülni. Ezek után várható, hogy az „Unikornis” szerver újra nyitása előtérbe fog kerül, azonban ez egy hosszú folyamat, ami akár hónapokig is eltarthat.

Hamarosan ismét jelentkezünk, és megosztunk veletek néhány információt!
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. március 24. - 10:28:12
Fejlesztői blog 5. - Március

2018-03-24 08:00:00

Sziasztok!

Bizonyára többen láttátok, hogy gőz erővel haladnak a fejlesztések a játékban.
Jelenleg arra koncentrálunk, hogy mindenki érvényesülni tudjon, és tovább tudjuk fejleszteni a játékmenetet. A fejlesztéseink egy új struktúra alapján épülnek fel. Ennek az első lépése volt az új pálya bekerülése. „De miért?” - Merül fel sokakban a kérdés.
A jelenlegi játékmenet nem tette lehetővé az új célok kitűzését, és ti inspirációtokat. Ezen változtatni kellett, és ez sikerült is. Lassan több mint 1 hete elérhető az új térképünk a játékban, és már mindenki gőzerővel hajt az új felszerelésekre. Emiatt sajnos, vagy nem sajnos, meg kellett változtatni a játék eddigi megszokott elemeit, például a naga run-t.

Természetesen az új felszerelések „hozadéka” az általatok jogar hiányként emlegetett probléma. Ez azt jelenti röviden, hogy nagyobb az igény a fejlesztési tárgyakra, mint amennyit a piac ki tud termelni. Természetesen ez nem fog így maradni, a háttérben elkészült az új farm térképünk is, azonban erről még túl korai beszélni. A farm pálya várhatóan az áprilisi fejlesztési csomagban fog bekerülni. Ameddig ez nem valósul meg, igyekszünk alternatív megoldásokat keresni, például új eventek formájában, vagy a jelenlegi ládák fejlesztésével.

Annyit elárulunk nektek, hogy az új pálya bekerülése összefügg az Unikornis szerver visszaállításával. Annyit elárulunk nektek, hogy a háttérben folynak az ezzel kapcsolatos munkálatok. Ezeknek azonban alappillére a játék tovább fejlesztése.

Hamarosan ismét jelentkezünk, addig is jó játékot kívánunk mindenkinek!
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. július 10. - 12:33:56
Fejlesztői blog 6. - Június, Július

Sziasztok!

Ahogy ti is tapasztalhattátok, egyre többen vagyunk a játékban. Napról napra növekszik a felhasználóink száma, hétvégén már több mint 1300-an voltatok egyszerre játékban! Ez egy hatalmas szám, és nekünk is leesett az állunk, amikor megláttuk!

Sajnos elég sokan aggódnak, ugyanis nem tudják, hogy pontosan mi fog történni 250-es szint fölött, vajon érkezik-e új pálya a játékba, vagy hogy egyáltalán mit is tervezünk. A válasz teljesen egyértelmű, természetesen tovább fogjuk fejleszteni a játékot, azonban a nagyobb szintűeknek szóló fejlesztések mellett szükségesnek érezzük azt, hogy a kis szintű játékosaink is érvényesülni tudjanak. Röviden annyit árulunk el nektek, hogy naponta lehetőségetek lesz megölni egy fő ellenséget, cserébe értékes jutalmakat kaphattok.

Sokat dolgoztunk az elmúlt időszakban a játékmenet „tisztán” tartásán, és a játékbeli „különbség”-korlátok eltörlésében. Emiatt például az eventek alkalmával megszüntettük az úgynevezett „map1 farm” lehetőséget. Ezzel párhuzamosan sokkal szigorúbb játékszabályzat került bevezetésre. Vaskézzel fogunk fellépni minden csaló játékos ellen, és folyamatosan dolgozunk a „hackshield” továbbfejlesztésén.

Az eddigi tapasztalatok alapján igyekszünk a runokat is optimalizálni, jelenleg szinte a legstabilabban elérhető run a legújabb fejlesztésünk, a Rubin run. Ez a run már egy teljesen új játék funkciót használ, emiatt sokkal jobban és gördülékenyebben lehet élvezni a run adta lehetőségeket. Természetesen a régebbi runokon is dolgozunk, igyekszünk megszüntetni minden „inkompatibilitási” problémát, azonban ez több időt vesz igénybe, mint azt gondolnátok.

Hamarosan ismét jelentkezünk, legyetek velünk!

Üdvözlettel a ti M2M csapatotok!
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2018. szeptember 25. - 15:00:27
Fejlesztői blog 7. - Szeptember

Sziasztok!

Nagyon örülünk annak, hogy naponta több ezer ember fordul meg a játékban!
Ezt a remek közösséget ti alkotjátok, és mi értétetek csinálunk minden fejlesztést!

Így hát ismét egy fejlesztői bloggal jelentkezünk felétek!

Az idő telik, de mi nem változunk, folyamatosan dolgozunk a háttérben a fejlesztéseken.
A jelenlegi terveink szerint a következő nagy frissítési csomag télen érkezik, azonban addig sem maradtok izgalmak nélkül! Növelni fogjuk az egy és több személyes „minrun/bossok” számát a játékban. Így csapataitok még tovább tudnak majd gyakorolni a nagy csatákra!
Nagyobb játékosaink számára elérhetővé fogjuk tenni a 270 esetlegesen 280-as szint elérhetőségének lehetőségét! A jelenlegi 230-as vértek és fegyverek tovább fejleszthetőek lesznek +12-es szintig.

Nagyon sokan kérdeztétek, hogy lesz-e új szerverünk. Nem nagyon szeretnénk ígéretek tenni, azonban annyit elárulunk nektek, hogy a Kentaur Boss nem véletlenül készült el.;)

Az elmúlt időszakban rengeteg mindent megtettünk a csalók elleni védelmi hadjáratunkban, ezt ti is észrevettétek. Több mint 250 felhasználót zároltunk véglegesen csalás miatt, természetesen a szűrő rendszereink folyamatosan üzemelnek, és minden tisztességtelen játékos megfogja kapni a méltó büntetését!

Tartsatok velünk kalandorok, hamarosan ismét jelentkezünk!

Jó játékot kíván az M2M csapata!
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2019. május 10. - 10:19:18
Fejlesztői blog 8. - Május

Sziasztok!

Az elmúlt időszakban rengeteg változtatást vezettünk be a szerveren.
Ezek között voltak olyanok, amiket ti nem láttatok fizikálisan, mégis mi a háttérben a játék stabilitását javítottuk.
Igen, sajnos tudjuk, hogy az Elin Völggyel megcsúsztunk, és emiatt előre is elnézést kérünk, azonban több más projekten is dolgozunk.

Többek között az egyik ilyen az S2, azaz a ... - tippeljetek. Előre is leszögeznénk, hogy az S2-es fejlesztések a Chaos szervert nem érintik.
Ez azt jelenti, hogy a csapatunk bővülni fog, és az új szerver nem fog a régi kárára menni, ezt garantálhatjuk.

Na de, mi lesz a Chaos szerverrel akkor, teszik fel többen a kérdést.
A Chaos szerverre befog kerülni a 300-as szint, és az Elin Völgy, továbbá az Elin felszerelések (ékszerek stb. is).
A nyáron befognak kerül az utolsó mobos szett, amelyről hamarosan képeket is közzéteszünk nektek.
Ezzel párhuzamosan egy új Run is elérhető lesz, amely ezeknek a felszereléseknek a fejlesztéséhez fog kelleni.

Mi lesz az új szerverrel, ezt is sokakat érdekel.
Az új szerveren nem lesz minden ugyan olyan, mint a Chaos szerveren, például a Szerverek szelleme is változni fog.
Ezen kívül több fázisban fognak bevezetésre kerülni a fejlesztések, emiatt mindenkinek lesz ideje utolérni magát.
A fejlődési rendszer egy minimális átalakításon fog részt venni, így várhatóak új tartalmak is.

Ez a Mester, az eredeti kalandok földje!

Tartsatok hát velünk ti is az új csatákban!
Cím: Re:Fejlesztői blog
Írta: Winter - 2020. december 08. - 13:51:08
Írta: Fejlesztők - 2020-12-08

Sziasztok!

Nagyon régen szóltunk hozzátok a fejlesztésekkel kapcsolatban.
Ennek több oka is volt, azonban szeretnénk ezeket első körben tisztázni.

2019-ben a legnagyobb projekt, az S2 megjelenése lett volna, és mellékszálon futottak volna az Elin és új Run fejlesztések.
Rengeteg munkát raktunk bele az S2 fejlesztésébe, ami sajnos az S1-es projektet jelentős csúszásához vezetett.
Ehhez hozzátársult az, hogy az egyik legnagyobb hirdetési felületünket egyszerűen megtorpedózták.
Emiatt arra a döntésre jutottunk, hogy az S2 projektet teljesen elvetjük, és az el nem készült játékelemeket nem hasznosítjuk.
Túl nagy fába vágtuk a fejszénket és nem akartuk, hogy az S1, a játék alapköve további "sérüléseket" szenvedjen.

Rengeteg tartalom már legyártása került az S1-hez, amelyek biztosítják a 350-es szintű játékmenetet, szinte azt mondhatnánk, hogy holnap indulhat.
Azonban rengeteg hibával is meg kell még küzdenünk előtte, ehhez tartozik az alap küldetések hibája.

Szemmel láthatóan, folyamatosan ugráltak az értékeitek, amik a játékélmény rovására mentek.
Sajnos ezeket későn vettük észre, azonban most már megszületett a végleges megoldás.
A legnagyobb hibákat a mountok okozták, innentől ez egy külön platformot képvisel, nem lesznek keveredések.
Innentől értékeitek nem ugrásszerűen változnak majd, pozitív vagy negatív irányba, hanem amit megkaptatok, meg is fog maradni.
Ez a jelenlegi küldetés rendszer teljes újratervezését igényli, azonban semmi sincs veszve!

Bizonyos küldetések újra felvehetőek lesznek, és bizonyos küldetések kikerülnek a játékból, és másképpen fognak visszakerülni.
Ezt természetesen érték/idő függvényébe fogjuk bevezetni. Egy biztos, az értékes küldetések, rúna, biosz, ismét megkaphatóak lesznek.
A többi küldetésnek a sorsa még kétséges, azonban elvenni nem szeretnénk sok küldetést.

Idén a téli event más lesz, mint az eddigiek. Idén a karácsonyi eventtel párhuzamosan elérhető lesz egy Téli event.
A Téli eventtel -!NEM A KARÁCSONYI!- kapcsolatos feladatok teljesítésére egész télen lesz lehetőségetek.
Ezzel a téli fejlesztési csomaggal szeretnénk lekötni a figyelmeteket a játékban, ameddig mi a javításra koncentrálunk.
Tehát 2021 első negyedévében szinte kizárólag javításokkal fogunk foglalkozni, ameddig ti a Téli eventtel kapcsolatos feladatokat tudjátok teljesíteni.

Hamarosan találkozunk!

Kellemes és jó játékot kíván az M2M csapata!