Mt2Mester - Fórum

Szerző Téma: Kitiltással kapcsolatos információ  (Megtekintve 22330 alkalommal)

Nem elérhető Edwil

  • Community Manager
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 528
Kitiltással kapcsolatos információ
« Dátum: 2018. november 02. - 12:47:13 »
Sziasztok!

Az elmúlt időszakban megszaporodtak a kitiltásokkal kapcsolatos reklamációk, emiatt fontosnak tartjuk egy jó pár dolog tisztázását!
FONTOS, EZÉRT KIEMELJÜK ITT IS, HOGY JOGTALAN KITILTÁSOK SZINTE NEM LÉTEZNEK!

"Jogtalanul kaptam a kitiltásom."
Az összes kitiltás "több hálón" megy keresztül, ezt úgy kell értelmezni, hogy ha bármelyik csapattag kitiltásra jelöl egy felhasználót, azt el kell fogadni a Support csapat munkatársainak, legyen az 1 napos, vagy 30 napos kitiltás. Itt az összes rendelkezésre álló bizonyíték kiértékelésre kerül, és csak ezután kerül elfogadásra a kitiltás. A Support csapatban is emberek dolgoznak, akik hibázhatnak, emiatt 100-ból 1 kitiltás lehet téves.
Ilyen esetekben érdemes a Supporton a kitiltás felülvizsgáltatni, itt minden rendelkezésre álló adatot ismét átnézünk, és ezután kerül kiküldésre a VÉGLEGES válaszunk.

"Bizonyítékot kérek a kitiltásról."
A Support munkatársai nem kötelesek bizonyítékot adni a kitiltásokról, ugyanis - a GDPR miatt - lehetnek bizonyos bizonyítékokon személyes adatok. Azonban a lehetőségekhez mérten igyekszünk minden rendelkezésre álló adatot kiadni a kitiltott felhasználók részére. FONTOS! A fent említett indokok miatt a Support csapata megtagadhatja a bizonyíték kiadását!

"Pénzt költöttem, ezért engem oldjanak fel."
A játékban való támogatás nem befolyásolja a kitiltásokat. Emiatt bármelyik felhasználó is támogatta a szervert kisebb, vagy akár nagyobb összeggel, ugyanaz a szabályzati forgatókönyv vonatkozik minden felhasználónkra. A játékban való vásárlás teljesen önkéntes alapon működik! (Gondold csak végig, ha a Tacskóban vásárolsz egy terméket, majd másnap kirabolod a közértet, nem fogadják el az érvelésed, hogy már pedig te tegnap ott pénzt költöttél!)

"Több karakteremet is kitiltották, de nem is volt aktív."
Bizonyos, rendszerszintű kitiltások HWID ( ez a számítógépetek egyedi azonosítója ) és IP cím ( ez a számítógéped publikus címe, mint egy lakcím ) alapján kerülnek kiosztásra. Ezek függetlenek attól, hogy bármelyik felhasználó online volt-e, vagy attól, hogy éppen hol/mikor tartózkodik.

"Írtam a rendőrségnek, és feloldottak."
Hivatalos szervek megkeresésére sem oldunk fel karakterereket, ameddig nem születik meg egy jogerős ítélet erre vonatkozóan! Ez egy hosszadalmas eljárás, amely akár évekig is elhúzódhat, és ahogy eddig tapasztaltuk, a mi javunkra születik meg a döntés!

"Felkeresem a tulajdonost és a GM-eket."
Minden ilyen esetet az M2M Vezetősége komolyan kezel, és amennyiben megállapítható a fenyegetés valódisága, a rendőrség bevonásával nyomozást indítunk. Itt az összes rendelkezésre álló adatot rendelkezésre bocsájtjuk. A valós életben való fenyegetőzés nem gyerekjáték, sajnos már több ilyen esetben is született ítélet, emiatt gondolkozzatok mindig, hogy pontosan mikor/hol/mit fogalmaztok meg!
« Utoljára szerkesztve: 2018. november 02. - 13:38:56 írta Winter »