Ezzel a problémával azért nem foglalkoznak mert értelmetlen. Mondom ezt úgy ,hogy testi warrival játszom én is... Szinte semmit nem nyernél vele mégha valahogy sikerülne is megcsinálni (ez a jelenség az összes metin szerveren fenn áll ,még a GF szervereken is) ugyanis az átváltozás P szinten 35 percig tart ,a két "aura" ami amúgy mámor és aura pedíg cirka 2 percig. Több mint fél óráig ígyis-úgyis skillek nélkül maradsz hacsak nem pocsékolod a gömböket és változol be 2 percenként ami valljuk be nem túl költséghatékony megoldás.
Mégvalami ,az említett jelenség amúgy nem csak a warriornál ,hanem a kardsuráknál is pont ugyanúgy megfigyelhető. Tehát ha változol valamiért akkor ne használj skilleket mert semmi értelme ,legfeljebb buffot.
Egyébként a sebzés csökkenés a skillek lejárta után csak addíg tart amég nem logolsz vagy teleportálsz egyet ,vagy az adott runon átkerülsz egy következő szintre töltőképernyővel. Ezt követően kiegyenlítődik illetve normalizálódik a sebzés. Ezt csak azért írtam le ,hogy teljes legyen a "diagnózis" ha valaki mégis javítani akarná ezt a bugot bár véleményem szerint egyszerűbb lenne azt megírni ,hogy az átváltozás pillanatában az említett skilleket úgy ahogy van ki is kapcsolja a "gömb" és akkor probléma megoldva. Dispell effekt.
Arra hogy mi értelme annak a 2 skillnek meg az a válasz ,hogy átváltozásnál semmi. Ahogyan egyik skillnek sincs! Egyenlőtlenség? Semmilyen skillt nem tud használni egyik kaszt sem amikor épp át van változva, ez alól kivételt képeznek a fenntartható skillek ami egy kiskapu és azokat is csak átváltozás előtt lehet feltenni ,utána vajon miért nem? A sámán sem tudja saját magát buffolni ha épp át van változva...
Vagy mire gondoltál egyenlőtlenséggel? Melyik kaszt tud bármilyen skillel élni átváltozás alatt ,mert tudtommal egyik sem... A kard surák pengéje meg pont ugyanúgy minuszba vágja a sebzést ha lejár mint a warri aurája ,szóval nem értem mire gondoltál vagy hol az egyenlőtlenség..
Amúgy meg nincs ezzel semmi baj ,az összes kaszt közül a warrinak van a legnagyobb sebzése átváltozva a kétkezes fegyverek miatt és itt nincs különbség a mentál és a testi között. A baj inkább azzal van ,hogy egy ninja cirka 10x akkorát tud köpni mint amekkorát egy warri tud ütni átváltozva és az új biológus küldikkel kaptak még mágikus sebzést...
Na ha valami akkor ez az egyenlőtlenség!
Nagyobb szintű runokon is simán kiköpik a metineket meg a bossokat 1 max 2 köpésből...
A warri átváltozva nem tud olyan gyorsan runt csinálni mint egy ninja főleg úgy ,hogy a runok 90%-a abból áll ,hogy üss le 30-40 metint aztán egy bosst... De ha esetleg tele egy terem mobbal mert "ölj le X számú mobot mielőtt megjelenik a boss" a feladat ,akkor is kepesek csak szimplán köpéssel kipucolni a termet.. Még egy földi halandó csak korlátozott számú mobot képes sebezni egy skillel (5-6 darabot) addíg ők az összeset! Iszonyat nagy a rádiusza ,a sebzése és a sebezhető mobok száma is a köpésnek... Ez az inkorrekt! Szerintem inkább ezzel kellene kezdeni valamit de ez az én szubjektív véleményem.