Mt2Mester - Fórum

Szerző Téma: Supportozóknak  (Megtekintve 523 alkalommal)

Nem elérhető Winter

  • https://i.imgur.com/utBpqlH.gifv
  • Administrator
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 904
  • Server - and Board Administrator
    • Mt2Mester
Supportozóknak
« Dátum: 2020. január 04. - 13:01:16 »
Sziasztok!

Egyre csak azt vesszük észre, hogy a Supportra beküldött levelek hanyagok, értelmezhetetlenek, össze vissza vannak. Megkérnénk benneteket, amennyiben levelet írtok oda, vegyétek figyelembe az alább leírtakat! Ellenkező esetben előfordulhat, hogy NEM FOGUNK VÁLASZOLNI! A normális fogalmazásnak alapvető elvárásnak kellene lennie.

TISZTELET A KIVÉTELEKNEK!

Tiszteljük már meg egymást annyival, hogy ha már segítséget vártok tőlünk, akkor kellően együttműködtök.

Néhány példa:


Köszönés nélküli levelek - Már meg se lepődünk egy ilyenen, mit is várunk a kellő nevelés hiányában.

Sok a rizsa - Sajnos sokszor van, hogy túl sok felesleges információt írtok bele...

"a tesómé a karakter, de igazából a szomszéd gyerek unokatestvérének a nagybátyjának az aranyhalának a nagymamájának a gazdájáé, pontosabban annak a sógoráé, szóval végülis nem is a tesómé, de mivel ő játszik vele, sajátjának tekinti"

Minket ez nem érdekel. Csak azt írd le röviden és tömören, mi történt, mikor, hol, kivel/kikkel, keletkezett-e kár, ha igen, akkor mi, mekkora mennyiségben, hogyan. Ennyi. Nem kell belőle A4-es oldalas fogalmazás, nem irodalom órán vagyunk. Van így is elég olvasnivaló a supporton. Ezzel csak azt éritek el, hogy még jobban akadályozva legyen a munkánk, kevésbé lesz az gördülékeny.

Megjegyzés: A fenti példa nem valós eset, de ha az lenne, akkor már accountmegsztás miatt végeleges kitiltáson lenne.

Kevés lényeges információt adtok meg - Ahhoz, hogy gyorsan tudjunk ügyet intézni, már az első levélben meg kellene adnotok minél több LÉNYEGES információt. Ellenkező esetben azzal telik az idő, hogy visszakérdezgetünk, próbálunk pontosítani, amiből az is adódhat, hogy akár hetekkel is megcsúszik a probléma megoldása.

Gondoljatok bele. Mi van akkor, ha a levelet megkaptuk hétfőn, szerdán válaszolunk rá, pontosabban pontosítást kérünk. A levélíró ezt csak pénteken éjjel veszi észre, válaszol, majd mi újra csak napokkal később tudunk rá válaszolni (a többi levél mennyisége miatt), ráadásul jött a hétvége is, mi is emberek vagyunk. A levelek száma emiatt megint megnőtt, így a választ hétfő helyett lehet, hogy megint csak szerdán kapja meg. Ő ezt a levelet meg csütörtökön olvassa. Ne harapófogóval kelljen már kiszedni belőletek. Írok is egy példát.

-Nem jött meg a rendelt SÉ-m.
-Szia! Mikor rendelted pontosan, milyen telefonszámról, és mi volt a válasz SMS?
-Tegnap rendeltem,  [...] mobilszámról.
-Jó, de mi volt a válasz SMS?
-[...]
-Rendben, és tegnap PONTOSAN mikor?
-Estefelé.
-Próbáld meg kérlek leírni percre pontosan. Nézd vissza, mikor küldted el az SMS-t.
-Anya elvette a mobilom, és addig nem adja vissza, míg nem hozok haza egy ötöst történelemből.


Ez egy igen szélsőséges példa, DE MEGTÖRTÉNT! ...és ezután megkapjuk azt, hogy mi vagyunk a lassúak, nem vagyunk segítőkészek, stb. Biztos? Jól meggondoltad? Ez csak 1!!! példa volt. Emellett még párhuzamosan van legalább 20x ennyi levél, aminek nagy része szintén hasonló... biztos, hogy mi vagyunk, akik nem haladunk? Bele kellene kicsit jobban gondolni, hogy ha Te 3 napot vársz a válaszra, hogy akkor az a három nap alatt mi mit is csinálunk pontosan? Nem, nem várakozunk! Helyette mások leveleit válaszoljuk meg, mert nem csak a Te leveled vár válaszra supporton!

Több levél küldése ugyanarról az ügyről - Ettől még NEM fogtok hamarabb választ kapni! Ez tévhit! Sőt, éppen, hogy mivel több levéllel telíted a supportot, pont, hogy még később fogsz választ kapni! Tudod... kevés levél - gyors válasz.

Azért, mert nem kapsz 15 percen belül választ, NE küldj még egy levelet, hogy "Válaszoljatok már!", vagy NE küldd el ugyanazt az üzenetet még egyszer!

A válaszadásnak 72 órán belül kell történnie, ez alól kivétel: hétvége, ünnepek, munkaszüneti napok, szabadnapok.

Ismét hoztam egy példát Pistikétől:

[2020.01.01. 04:33:16] Sziasztok! Ez meg ez történt.
[2020.01.01. 06:00:54] Sziasztok! Előbb írtam egy levelet, hogy [...]
[2020.01.01. 13:16:01] Még ma fogok választ kapni?!
[2020.01.01. 20:48:23] Sziasztok! Előbb írtam egy levelet, hogy [...]. Lehet, hogy nem kaptátok meg?
[2020.01.01. 23:25:00] Ja amúgy kifelejtettem az előző levelemből azt, hogy [...].
[2020.01.02. 01:10:37] Jó akkor ******** meg! Soha többet nem játszok nálatok!


Mire az ő leveléhez jutunk, ezt látjuk: Pistike - 6 beérkező levél
Ezután keresgélhetjük, hogy melyikben van lényeges információ, amivel tudunk dolgozni. Ez esetben 2 levélben is. Ez megint csak lassítja a munkánkat, ráadásul időrendi sorrendbe is kell állítanunk a leveleket.

Megjegyzés: Pistike azóta is játszik nálunk!

Értelmezhetetlen szöveg - Egyszerűen nem tudjuk értelmezni, mi a probléma, mert olyan, mintha egy 5 éves írta volna. Talán itt is ha nem kellene visszakérdezni, hogy mi is a probléma - "Kérlek, írd le érthetően!" -, akkor jobban haladnánk.

Volt, aki az Egyéb jellegű kategórián belül A problémád témájához kezdte el beírni a levelét (ami ugye a levél tárgya akar lenni), a szöveg részt pedig üresen hagyta. Természetesen A problémád témája rész korlátozottabb, mint a Problémád részletes leírása, így a mondandó első felét láttuk csak.

Minden apróság beküldése - Szintén hátráltat minket, amikor beküldésre kerül az, hogy lehülyéztek a chaten. Sokan a legapróbb dolgokat is bekülditek, amikre még éppen nem járna semmi szankció. A komolyabb dolgokat természetesen várjuk és intézzük!

Javaslattétel - Előre is köszönünk minden javaslatot, de azoknak NEM supporton van a helyük, hanem itt: https://mt2mester.eu/forum/index.php?board=9.0

Ha supportra külditek be, nagy eséllyel át lesztek erre a fórum címre irányítva.

Lezárt ügy továbbvitele - Sokszor van, hogy lezárunk egy levelet supporton, de csak folytatásra kerül a feladó által. Amennyiben nem érti meg, hogy zárva, úgy kitiltást kaphat, hiszen akadályozza a további munkánkat. Ez alól kivétel a felülvizsgálat kérése, kivéve, ha a felülvizsgálat megtörtént, vagy elutasítjuk azt. Ez esetben szintén akadályozás történik. Hogy hogyan? Telíti a supportot felesleges levelekkel, hiszen már megkapta a választ. Na pont így.


ÖSSZESÍTÉS

Ezentúl ha levelet írtok supportra, akkor:

- egy levelet írjatok, ne többet - kivéve, ha az előzőből kifelejtettél valami fontosan, bár jobb lenne, ha ezt átgondolnád az elküldés előtt
- ne sürgesd a válaszadást újabb levelekben
- ha megkapjátok tőlünk a levelet, és válaszolnátok rá, akkor NE új levelet írjatok, hanem a válaszlevélben megadott linkre kattintsatok
- csak a lényeget írd le
- már az első levélben írd le pontosan: mi történt, mikor, hol, kivel/kikkel, keletkezett-e kár, ha igen, akkor mi, mekkora mennyiségben, hogyan
- ha a karaktereddel/accountoddal kapcsolatban lenne kérdésed, írd le, MELYIKRŐL VAN SZÓ
- bann esetén szintén írd le a karaktered nevét
- ha nem találod az ItemShopban vásárolt itemed, akkor írd le: mikor vetted, mit vettél, melyik accounton vetted
- írj olvashatóan, akár tagold is
- ne érdeklődj más kitiltásáról, mert nem tartozik rád (így ez is csak egy újabb felesleges levél)
- felesleges azt kérdezni, mikor lesz XY event, lesz-e XY event, miért nincs ez-az-amaz, mikorra várható...
- ne küldj be olyat, ami nem sért szabályzatot
- ha valaki gyanús neked (csal, lop, stb), akkor minden esetben készíts kép- vagy videóbizonyítékot és csatold is azt
- ha valakit jelentenél, mert csúnyát írt, de nincs róla bizonyítékod, akkor inkább ne is írj - bizonyíték hiányában nem szankcionálunk
- elutasított bann oldás esetén hiába kérsz újra oldást, azt is el fogjuk utasítni
- felülvizsgálatot kérhetsz, de egy üggyel kapcsolatban csak egyszer
- ha saját figyelmetlenségedből adódóan ért kár, akkor is felesleges írnod
- vedd figyelembe, hogy nem robotok vagyunk, hanem emberek, így nekünk is jár a pihenőidő, azaz a 72 órán belüli válaszadás ideje megnövekedhet: hétvége, ünnepek, munkaszüneti napok, szabadnapok
- ne akarj más nevében intézkedni, ügyet intézni, nem fog menni

Erősen ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi általános kérdések, kérések, problémák átolvasását,
mert akár már itt választ kaphattok rá:
https://mt2mester.eu/forum/index.php?topic=29.0

Köszönöm, ha ezentúl ezekre odafigyelsz és köszönöm mindenkinek, aki eddig és ezután is segítette a munkánkat!

A végére pedig itt hagyok egy rövidke bejelentést: "Nem kaptam meg a vásárolt itemet."

Hát köszi. Mégis milyen item? Mikor vetted? Hol vetted egyáltalán? ItemShop? Piactér? Játékban? Ha ott, akkor kitől, mennyiért? Melyik karaktereddel? Mivel fizettél érte?
Számtalan kérdés, és nehezen jutunk előrébb.

Még mindig úgy gondolod, hogy a mi hibánkból?
Hogy mindig mi vagyunk a hibásak?
Belegondoltál a dolgok mögöttes tartalmába?
Tudod, hogy mi megy a háttérben?
Hogy mennyi munkánk van?
És hányan akadályoznak minket benne?
Kétlem.

Magamat ismétlem...
TISZTELET A KIVÉTELEKNEK!
« Utoljára szerkesztve: 2020. január 04. - 14:39:06 írta Winter »
Nyugodtan becsülj le engem. Úgy még viccesebb lesz.