Szia!
Felvilágosítanálak úgy akkor, hogy ebben csak és kizárólag a support tud segíteni. Ha ott elutasítanak, akkor nincs mit tenni. Hiába vársz nem supportos admin segítségére, nekik nincs ilyenhez hozzáférésük - csak a supportos kollégáknak.
Az adatbekérésre azért van szükség, mert azzal igazolod, hogy tiéd az account. Ennek bevezetésére azért volt szükség, mert túl sok visszaélés történt - mások próbálták meg kicsalni az accountok belépési adatait, kiadták magukat a tulajdonosnak. Magyarul az adatbekérés a Ti érdekeiteket szolgálja, hogy egy idegen még véletlenül se férhessen az accounthoz.
Továbbá a pontos dátumot értsd úgy, hogy "lehetőleg minél pontosabb". Ha most tévedsz napokat, az elnézhető. De az évek már nem. Úgy gondolom, különbséget lehet tenni egy 2017. januári és egy 2019. áprilisi regisztrációs dátum között. Ha csak a hónapot tudod, akkor próbáld meg az évet is megsaccolni. De egyébként a regisztrációról kellett akkor kapnod egy visszaigazoló e-mailt, mely most igencsak jól jönne. Ha kitörölted vagy megszűnt az e-mail címed, akkor marad a tippelés. A te felelősséged lett volna gondoskodnod erről időben. Ha egyszerűen nem tudsz belépni az e-mailedbe, akkor javaslom, előbb keresd fel az e-mail szolgáltatódat, hogy be tudj lépni ismét. Ez már nem a mi dolgunk.
A regisztrációs dátumon felül kérünk még sok másik adatot is, véletlenszerűen. Ha ezekre sem tudsz válaszolni közelítőleg helyesen, úgy nincs mit tenni. Kizárt dolog, hogy csak a reg.dátumot kérték be Tőled. Amennyiben a többire helyesen válaszolsz, de mondjuk a reg.dátumra nem, még akkor is szoktunk segíteni.
Szóval összességében: nem felháborodni kellene, meg nem a sztorinak csak az egyik felét előadni, hanem teljes képet írni, együttműködni, ha pedig ezek ellenére sem sikerül - halkan megjegyzem, még mindig nem a mi hibánkból -, akkor elfogadni a választ.
Remélem, kellően kielégítő választ nyújtottam számodra!
Üdv,
Winter