Mt2Mester - Fórum

Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Segítség & kérdések / Log,és a játék
« Utolsó üzenet: írta dante083 Dátum 2020. január 17. - 15:09:33 »
Üdvözletem !


Nem Nekem. Hanem a páromnak lenne problémája.
A kliens patchelés és log után folyt ledob a töltőképernyőn.Olyan mintha valami videókártyás hiba lenne...de a szoftver is jó... ha be is sikerül lépni az 800x600ba van.
De portolásnál újra ledob.illetve MINDENHOGY ledob...A virusírtó kivételekhez van helyezve az egész mappa. próbáltuk már más virus írtóval.Netes videókkal. MINDENNEL.:)
tűzfal nélkül is. Hibakód sajnos nincs. op rendszer win10. itt is már az összes létező lehetőséget átrágtuk. A hiba ugyanaz.
Sima metin,eurosz,sims stb minden elfut a gépen. Illesztő progik,és a net frame is stimm.
20feletti pár vagyunk akik néha szeretnek együtt játszani. szeretnénk a továbbiakban is NÁLATOK tevékenykedni.
Remélem tudtok megoldást a problémánkra:/

Köszönöm a mihamarabbi válaszotokat!
2
Segítség & kérdések / Re:Mino cuccaim eltűntek
« Utolsó üzenet: írta Winter Dátum 2020. január 11. - 16:05:35 »
Szia!

Ott fogsz rá kapni választ, kivizsgálják az ügyedet. Türelmed kérjük!

Üdv,
Winter
3
Segítség & kérdések / Mino cuccaim eltűntek
« Utolsó üzenet: írta bencerr02 Dátum 2020. január 11. - 14:46:04 »
Sziasztok, eltűntek a mino cuccaim minden más értékes tárgy kíséretében, ami a furcsa, hogy akkor már nem lehetett kereskedni a mino cuccokkal sem... Mi ilyenkor a teendő?? Supportnak írtam már.
4
Hibák és javaslatok / Javaslat!!
« Utolsó üzenet: írta hildas72 Dátum 2020. január 08. - 18:06:38 »
Sziasztok!
Olyan észrevételeim lennének például ,hogy a mino belépöket egybe teszi a pikkelyt miért nem? A portos tekercseket és az ördögűző tekercset  a koncentrált olvasást,a megbűvölő tárgyat és a tárgymegerősítést nem lehet eldobni. Ezen jó lenne változtatni. Szelemkőveket ami egyforma azt lehessen egybe tenni és az 5-dik optolot is. meg a ládákat. Nagyon sok helyet foglalnak.Hirtelen ennyi. :)
Köszi szépen
5
[WIKI] - Ismertetők / [WIKI] Kentaur Farm Event
« Utolsó üzenet: írta Edwil Dátum 2020. január 07. - 16:52:54 »
Belépési követelmények:
- Kötelező a minimum 100-as szint, de ajánlatt a 125!
- Nem lehetsz csoportban, tehát Solo a Farm térkép.
- Belépő nincs, így ingyen juthatsz értékes tárgyakhoz!

Belépési információk (tippek):
- Vigyél magaddal megfelelő mennyiségű Élet Elixírt (potit), ugyanis a térképen nem beszerezhető!
- Összesen 1 óra áll majd rendelkezésedre.
- 3 óránként lehet belépni.
- Belépési lehetőség az ork földön a Hableány NPC-nél.

Szint felosztások:
- 100-190: Kezdő
- 190-230: Haladó
- 230-300: Profi

Mindig a szintednek megfelelő meoteor és kentaur jelenik meg.


Feladatok

Pusztítsátok el az Kagylót a térképen.
Összesen 40 Kagylót kell elpusztítani az egész térképen.

Mindegyik meteor 100%-ban dobja a Kentaur szarvát.

A kagylók elpusztítása után megjelenik a szintednek megfelelő Óriás Kentaur.
Az Kentaur 100%-ban dobja Kentaur Ládát.

Amennyiben eleget imádkoztál az Istenekhez, megjelenhet egy második Óriás Kentaur, így lehetőségetek lehet 2x is ládát szerezni.



A 80db Kentaur szarva beváltható a Hableánynál a Szintednek megfelelő véletlenszerű ládára.
A Kentaur szarva csak 1 napig lehet nálad a megszerzés után, utána eltűnik!!!
Ez még kidolgozás alatt áll.

Kentaur Láda
Főnix Mágia (eventek alkalmával)
10db ambrózia
10db rúd
Új pokol ló
Új Unikornis
Sárkányhívó Jogardarab
Xio-Young talizmán
Ee-Ryung talizmán
Yoon-Ryun talizmán
Smaragd
Zafír
Rubin
Lélek kalapács
500-as SÉ jegy
1000-es SÉ jegy
50db Sárkány Áldás
50db Nagy zöld ital
Krion
Elvarázsolt piros rúnakő
Elvarázsolt zöld rúnakő
Elvarázsolt gömb
Prémium életerő
Áthatoló harc
Kritikus harc
Kék királyi pecsét
Minotaurusz király szarv
Mágikus pikkely
Elveszett térkép
Salamon pecsét
Első pecsét
6
Hírek & Felhívások / Supportozóknak
« Utolsó üzenet: írta Winter Dátum 2020. január 04. - 13:01:16 »
Sziasztok!

Egyre csak azt vesszük észre, hogy a Supportra beküldött levelek hanyagok, értelmezhetetlenek, össze vissza vannak. Megkérnénk benneteket, amennyiben levelet írtok oda, vegyétek figyelembe az alább leírtakat! Ellenkező esetben előfordulhat, hogy NEM FOGUNK VÁLASZOLNI! A normális fogalmazásnak alapvető elvárásnak kellene lennie.

TISZTELET A KIVÉTELEKNEK!

Tiszteljük már meg egymást annyival, hogy ha már segítséget vártok tőlünk, akkor kellően együttműködtök.

Néhány példa:


Köszönés nélküli levelek - Már meg se lepődünk egy ilyenen, mit is várunk a kellő nevelés hiányában.

Sok a rizsa - Sajnos sokszor van, hogy túl sok felesleges információt írtok bele...

"a tesómé a karakter, de igazából a szomszéd gyerek unokatestvérének a nagybátyjának az aranyhalának a nagymamájának a gazdájáé, pontosabban annak a sógoráé, szóval végülis nem is a tesómé, de mivel ő játszik vele, sajátjának tekinti"

Minket ez nem érdekel. Csak azt írd le röviden és tömören, mi történt, mikor, hol, kivel/kikkel, keletkezett-e kár, ha igen, akkor mi, mekkora mennyiségben, hogyan. Ennyi. Nem kell belőle A4-es oldalas fogalmazás, nem irodalom órán vagyunk. Van így is elég olvasnivaló a supporton. Ezzel csak azt éritek el, hogy még jobban akadályozva legyen a munkánk, kevésbé lesz az gördülékeny.

Megjegyzés: A fenti példa nem valós eset, de ha az lenne, akkor már accountmegsztás miatt végeleges kitiltáson lenne.

Kevés lényeges információt adtok meg - Ahhoz, hogy gyorsan tudjunk ügyet intézni, már az első levélben meg kellene adnotok minél több LÉNYEGES információt. Ellenkező esetben azzal telik az idő, hogy visszakérdezgetünk, próbálunk pontosítani, amiből az is adódhat, hogy akár hetekkel is megcsúszik a probléma megoldása.

Gondoljatok bele. Mi van akkor, ha a levelet megkaptuk hétfőn, szerdán válaszolunk rá, pontosabban pontosítást kérünk. A levélíró ezt csak pénteken éjjel veszi észre, válaszol, majd mi újra csak napokkal később tudunk rá válaszolni (a többi levél mennyisége miatt), ráadásul jött a hétvége is, mi is emberek vagyunk. A levelek száma emiatt megint megnőtt, így a választ hétfő helyett lehet, hogy megint csak szerdán kapja meg. Ő ezt a levelet meg csütörtökön olvassa. Ne harapófogóval kelljen már kiszedni belőletek. Írok is egy példát.

-Nem jött meg a rendelt SÉ-m.
-Szia! Mikor rendelted pontosan, milyen telefonszámról, és mi volt a válasz SMS?
-Tegnap rendeltem,  [...] mobilszámról.
-Jó, de mi volt a válasz SMS?
-[...]
-Rendben, és tegnap PONTOSAN mikor?
-Estefelé.
-Próbáld meg kérlek leírni percre pontosan. Nézd vissza, mikor küldted el az SMS-t.
-Anya elvette a mobilom, és addig nem adja vissza, míg nem hozok haza egy ötöst történelemből.


Ez egy igen szélsőséges példa, DE MEGTÖRTÉNT! ...és ezután megkapjuk azt, hogy mi vagyunk a lassúak, nem vagyunk segítőkészek, stb. Biztos? Jól meggondoltad? Ez csak 1!!! példa volt. Emellett még párhuzamosan van legalább 20x ennyi levél, aminek nagy része szintén hasonló... biztos, hogy mi vagyunk, akik nem haladunk? Bele kellene kicsit jobban gondolni, hogy ha Te 3 napot vársz a válaszra, hogy akkor az a három nap alatt mi mit is csinálunk pontosan? Nem, nem várakozunk! Helyette mások leveleit válaszoljuk meg, mert nem csak a Te leveled vár válaszra supporton!

Több levél küldése ugyanarról az ügyről - Ettől még NEM fogtok hamarabb választ kapni! Ez tévhit! Sőt, éppen, hogy mivel több levéllel telíted a supportot, pont, hogy még később fogsz választ kapni! Tudod... kevés levél - gyors válasz.

Azért, mert nem kapsz 15 percen belül választ, NE küldj még egy levelet, hogy "Válaszoljatok már!", vagy NE küldd el ugyanazt az üzenetet még egyszer!

A válaszadásnak 72 órán belül kell történnie, ez alól kivétel: hétvége, ünnepek, munkaszüneti napok, szabadnapok.

Ismét hoztam egy példát Pistikétől:

[2020.01.01. 04:33:16] Sziasztok! Ez meg ez történt.
[2020.01.01. 06:00:54] Sziasztok! Előbb írtam egy levelet, hogy [...]
[2020.01.01. 13:16:01] Még ma fogok választ kapni?!
[2020.01.01. 20:48:23] Sziasztok! Előbb írtam egy levelet, hogy [...]. Lehet, hogy nem kaptátok meg?
[2020.01.01. 23:25:00] Ja amúgy kifelejtettem az előző levelemből azt, hogy [...].
[2020.01.02. 01:10:37] Jó akkor ******** meg! Soha többet nem játszok nálatok!


Mire az ő leveléhez jutunk, ezt látjuk: Pistike - 6 beérkező levél
Ezután keresgélhetjük, hogy melyikben van lényeges információ, amivel tudunk dolgozni. Ez esetben 2 levélben is. Ez megint csak lassítja a munkánkat, ráadásul időrendi sorrendbe is kell állítanunk a leveleket.

Megjegyzés: Pistike azóta is játszik nálunk!

Értelmezhetetlen szöveg - Egyszerűen nem tudjuk értelmezni, mi a probléma, mert olyan, mintha egy 5 éves írta volna. Talán itt is ha nem kellene visszakérdezni, hogy mi is a probléma - "Kérlek, írd le érthetően!" -, akkor jobban haladnánk.

Volt, aki az Egyéb jellegű kategórián belül A problémád témájához kezdte el beírni a levelét (ami ugye a levél tárgya akar lenni), a szöveg részt pedig üresen hagyta. Természetesen A problémád témája rész korlátozottabb, mint a Problémád részletes leírása, így a mondandó első felét láttuk csak.

Minden apróság beküldése - Szintén hátráltat minket, amikor beküldésre kerül az, hogy lehülyéztek a chaten. Sokan a legapróbb dolgokat is bekülditek, amikre még éppen nem járna semmi szankció. A komolyabb dolgokat természetesen várjuk és intézzük!

Javaslattétel - Előre is köszönünk minden javaslatot, de azoknak NEM supporton van a helyük, hanem itt: https://mt2mester.eu/forum/index.php?board=9.0

Ha supportra külditek be, nagy eséllyel át lesztek erre a fórum címre irányítva.

Lezárt ügy továbbvitele - Sokszor van, hogy lezárunk egy levelet supporton, de csak folytatásra kerül a feladó által. Amennyiben nem érti meg, hogy zárva, úgy kitiltást kaphat, hiszen akadályozza a további munkánkat. Ez alól kivétel a felülvizsgálat kérése, kivéve, ha a felülvizsgálat megtörtént, vagy elutasítjuk azt. Ez esetben szintén akadályozás történik. Hogy hogyan? Telíti a supportot felesleges levelekkel, hiszen már megkapta a választ. Na pont így.


ÖSSZESÍTÉS

Ezentúl ha levelet írtok supportra, akkor:

- egy levelet írjatok, ne többet - kivéve, ha az előzőből kifelejtettél valami fontosan, bár jobb lenne, ha ezt átgondolnád az elküldés előtt
- ne sürgesd a válaszadást újabb levelekben
- ha megkapjátok tőlünk a levelet, és válaszolnátok rá, akkor NE új levelet írjatok, hanem a válaszlevélben megadott linkre kattintsatok
- csak a lényeget írd le
- már az első levélben írd le pontosan: mi történt, mikor, hol, kivel/kikkel, keletkezett-e kár, ha igen, akkor mi, mekkora mennyiségben, hogyan
- ha a karaktereddel/accountoddal kapcsolatban lenne kérdésed, írd le, MELYIKRŐL VAN SZÓ
- bann esetén szintén írd le a karaktered nevét
- ha nem találod az ItemShopban vásárolt itemed, akkor írd le: mikor vetted, mit vettél, melyik accounton vetted
- írj olvashatóan, akár tagold is
- ne érdeklődj más kitiltásáról, mert nem tartozik rád (így ez is csak egy újabb felesleges levél)
- felesleges azt kérdezni, mikor lesz XY event, lesz-e XY event, miért nincs ez-az-amaz, mikorra várható...
- ne küldj be olyat, ami nem sért szabályzatot
- ha valaki gyanús neked (csal, lop, stb), akkor minden esetben készíts kép- vagy videóbizonyítékot és csatold is azt
- ha valakit jelentenél, mert csúnyát írt, de nincs róla bizonyítékod, akkor inkább ne is írj - bizonyíték hiányában nem szankcionálunk
- elutasított bann oldás esetén hiába kérsz újra oldást, azt is el fogjuk utasítni
- felülvizsgálatot kérhetsz, de egy üggyel kapcsolatban csak egyszer
- ha saját figyelmetlenségedből adódóan ért kár, akkor is felesleges írnod
- vedd figyelembe, hogy nem robotok vagyunk, hanem emberek, így nekünk is jár a pihenőidő, azaz a 72 órán belüli válaszadás ideje megnövekedhet: hétvége, ünnepek, munkaszüneti napok, szabadnapok
- ne akarj más nevében intézkedni, ügyet intézni, nem fog menni

Erősen ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi általános kérdések, kérések, problémák átolvasását,
mert akár már itt választ kaphattok rá:
https://mt2mester.eu/forum/index.php?topic=29.0

Köszönöm, ha ezentúl ezekre odafigyelsz és köszönöm mindenkinek, aki eddig és ezután is segítette a munkánkat!

A végére pedig itt hagyok egy rövidke bejelentést: "Nem kaptam meg a vásárolt itemet."

Hát köszi. Mégis milyen item? Mikor vetted? Hol vetted egyáltalán? ItemShop? Piactér? Játékban? Ha ott, akkor kitől, mennyiért? Melyik karaktereddel? Mivel fizettél érte?
Számtalan kérdés, és nehezen jutunk előrébb.

Még mindig úgy gondolod, hogy a mi hibánkból?
Hogy mindig mi vagyunk a hibásak?
Belegondoltál a dolgok mögöttes tartalmába?
Tudod, hogy mi megy a háttérben?
Hogy mennyi munkánk van?
És hányan akadályoznak minket benne?
Kétlem.

Magamat ismétlem...
TISZTELET A KIVÉTELEKNEK!
7
Szabályok és szankciók / FONTOS! A csapatot érintő támadásokról, inzultálásokról!
« Utolsó üzenet: írta Edwil Dátum 2020. január 02. - 22:53:01 »
Sziasztok!

Az elmúlt időszakban elszaporodtak a csapattagokkal szembeni erőszakos fenyegetések.
Több helyen is leírtuk már, hogy az ilyen jellegű tevékenységeket nagyon komolyan kezeljük, így akár végleges kitiltással is járhat!

Azonban ez már sajnos nem visszatartó erő, így felhívnánk mindenkinek a figyelmét arra, hogy bármilyen fenyegetés vagy durva inzultáció a csapat ellen VÉGLEGES kitiltással jár.
Ilyen esetekben a felhasználó összes beazonosított karakterét kitiltjuk, VÉGLEGESEN, ez vonatkozik a később regisztrált, vagy esetlegesen "kapott/varázsolt" karakterekre is.

Fontos, hogy ha esetlegesen a játék csapatot nem játékon belül, tehát supporton, fórumon, egyéb közösségi platformokon éri atrocitás, az is végleges kitiltással jár.

Idézet
Súlyos esetekben nem elegendőek ezek a szankciók, és hatósági intézkedéshez - rendőrségi feljelentéshez kell folyamodnunk. Sokan úgy gondolják, hogy az interneten nem lehet őket beazonosítani, még akkor sem ha valós képpel és névvel teszik ezt. Ez nem igaz, sok esetben egy email cím alapján is megtalálják a keresett személyeket a hatóságok, elég arra gondolni, hogy megadtátok a saját telefonszámotokat az email címeteknél.
Reméljük ezek az intézkedések elegendőek lesznek.
8
Dicsőségfal / A csapatomnak
« Utolsó üzenet: írta Winter Dátum 2019. december 30. - 20:48:50 »
Szeretném megköszönni minden eddigi,
de főleg az idei évet a csapatomnak,
a kitartó munkájukat a jelenlegi körülményekhez képest,
hogy még mindig itt vannak és még mindig tartják a frontot,
hogy a legkeményebb pillanatokban is állják a sarat,
s hogy türelmük határtalan,
és ha sokszor úgy is érzik, hogy vége... elegük van...
mégis még mindig itt vannak és csinálják.
A csapatmunkát, a sok hülyéskedést, nevetést,
beszélgetést, lelkizést, közös játékot, de főleg,
hogy ismerhetlek Titeket!

Köszönöm a munkátok és hogy vagytok nekem!

Nélkületek ez az egész nem működne!
9
Segítség & kérdések / Re:DP-pont
« Utolsó üzenet: írta Winter Dátum 2019. december 30. - 10:19:07 »
Szia!

Ilyenekről előre sosem adhatunk ki információt, ezért kérlek, a facebook oldalunkat figyeld, mert mindig oda írjuk ki, ha bekerül.

Üdv,
Winter
10
[WIKI] - Ismertetők / [WIKI] A Karácsonyi Farm Térkép
« Utolsó üzenet: írta Edwil Dátum 2019. december 29. - 18:11:39 »
Belépési követelmények:
- Kötelező a 125-ös minimum szint!
- Nem lehetsz csoportban, tehát Solo a Farm térkép.
- Karácsonyi Kazi Belépő (Beszerezhető a Tárgypiacon és a Szent Gyertyából)

Belépési információk (tippek):
- Vigyél magaddal megfelelő mennyiségű Élet Elixírt (potit), ugyanis a térképen nem beszerezhető!
- Összesen 1 óra áll majd rendelkezésedre.
- Belépési lehetőség az Angyalkánál a Karácsonyi Térképen.
- 125-ös szinten gyengébb meteorok jönnek mint 200-as szinten.

Térkép a Farm Pályáról:



Feladatok

Pusztítsátok el az összes meteor-t a térképen.
Összesen 80 meteort kell elpusztítani az egész térképen.

- A Pályán az Óriás Hógolyó 100%-ban dobja a Szent Gyertyát.
- A Karácsonyi Meteor pedig értékes *jutalmakat adhat.


A Meteorok elpusztítása után megjelenik egy fő ellenség.
125-ös szinttől 199-es Szintig a Grincs jelenik meg, 199-es szinttől a Karácsonyi Minotaurusz Király.

*Jutalmak:
- Karácsonyi Csillag (300m yangot ér)
- Prémium Szent Jobb
- Karácsonyi Mino Láda 200-as szint felett
- Kék Ajándék Doboz 200-as szint alatt




Oldalak: [1] 2 3 ... 10