Tiszteletem!
Egy javaslattal állnék elő, az eddigi bug-ok fixálása mellet, egy Új területet javasolnék!
Kizárólag CSOPORTOS fejlődésre.
Sajnos számos alkalom adódott már a Metin-es pályafutásom alatt , hogy csoportot kerestem a fejlődéshez, csupán a jobb hangulatú idő töltés miatt és kinevettek , mert „Ember, hát egyedül sokkal gyorsabb.” , vagy „Mé nem vagy WP sura, vele kell karaktert húzni.” .
Én szívesen verném a földről a szörnyeket és élvezettel használnám a képeségeimet , el tudok képzelni egy jó kis csapatot amint a fronton ott állják a sarat a surák és a harcosok, hátulról pedig a ninják íjászkodnak a sámánok pedig különféle áldásokkal támogatják az első sort.
Bizonyára nem csak egyedül vagyok eme gondolatokkal, a tapasztalataim alapján sok másik játékos is szívesen fogadna egy hasonló fejlődési rendszert. Kik már unják a sok órányi lóról való mészárlást.
Kifejteném nagy vonalakban, hogy mire is gondoltam.
-A terület az eddigi map-ok mellé jönne fejlődős csoportos map-nak, bizonyos szint korláttól lehetne belépni (100,105). A map erősége a belépő csapat szintjétől függene. (Pl.: minta belépős Chaos boss)
-Cél: A fejlődéssel töltött idő élvezhetővé tétele, és még véletlenül sem elsődleges cél a szintelés időbeni csökkentése. (Bár, ha 5-10% -kal kevesebb időt is kell rászánni az exp gyűjtésre az még egy előny, ugyan is jó időben jó kor , jó képeséget használni, ütések és felénk irányuló varázslatok elől kitérni nagyobb energiát igényel mint hátasról hadonászni 2 percen keresztül, majd ismét benyomni a pengét és ismét hátason kapálózni 2 percig és ismé…….10 , vagy tudom is én , hogy hány órán keresztül…)
-Hátasról harcolni a pályán nem lehet, a bónuszokat továbbra is megadják a leltárból.
-A pályán található ellenfelek száma kevés. (Értsd: Nem cél a sok mob , hogy a wp surák ismét előnyben legyenek , vagy épp a lagg győzedelmeskedjen a gyengébb géppel rendelkező játékosok felett.) Szóval az a néhány szörny akivel találkozunk egyedi képeségekkel lenne felruházva, kicsit hasonló lenne mint egy boss harc, persze még az is bőven belefér , hogy egy 6-7 tagú játékosokból álló csapat 10-15 szörny ellen harcol egyszerre.
-Kaland!
A fővárosok tengerpartjáról hajóval utaznának a csapatok az új földrészre. Egy kikötői falucskába érkeznének (Részlet kérdése) , ahol a lakosság (NPC-k) számos küldetést tartogat az érkezőknek, lenne itt napi és egyszeri megbízás is. A lényeg, hogy a kalandorok nem a mobokkal fejlődnek, hanem a küldetés után kapnak exp-t. Pl.: horgászat, bányászat, kovácsolás, favágás , optolás, fosztogatás vagy éppen a falu ellen harcoló teremtmények vezérlő fejedelmének a feje begyűjtését kapná feladatául a kalandozó csapat.
-Fontos, hogy legyen zsákmányolás, egy élvezetes , ám az eddigi játékmenetre nem kiható loot rendszer. Szintén esnének boss ládák ,vagy a szörnyekből kis csomagok ,melyek tartalma csak a területen felhasználható tárgyak ,buff-ok lennének (Pl. CSOPORTOS : +életerő, mozgási sebesség, páncél, támadási sebesség…stb) . Valamint a szörnyekből, vagy a pályán található ház romot, fák gyökereit , egy két elvesztett hátizsákot átkutatva található lenne egy új fajta fizető eszköz, amit csak azon a pályán lehetne elkölteni egy helyi kereskedőnél a csoportot erősítő buff-okra, vagy egyéb hasznos tárgyakra, akár kozmetikai felszerelésekre is.
-A terület fő küldetés láncát teljesítve akár egy új hátashoz, vagy fejfedőhöz is hozzá juthatnának a játékosok.
-A csapatok korlátlan ideig tartózkodhatnak a pályán.
-Akár hasonló belépős rendszer is lehetne mint az elveszett. (Bár szerintem senki sem bánná, ha játékos barát lenne, és yang-ért cserében érhetnénk el.)
Az utóbbi egy-két dolog részlet kérdése. Fő hangsúly a csoportos fejlődésen és a kalandot igénylő játékosok kielégítése lenne a cél.
Nagyvonalakban ennyi lenen a javaslatom, bőven akad vitatásra szoruló téma a részletekkel kapcsolatban, de az úgy is a Mt2Mester csapat dolga 😊
Üdvözletem: Horra